Monday, April 21, 2008

Go go gadget money maker!!

aku mudah teruja..

aih..aku rasa ia Achilles heel aku..

sudah beberapa kali aku menahan temptation untuk menghapus duit simpanan titik peluh..sudah banyak kali...ye, aku sedikit spendrift pabila bab2 gadget2 nih..

gadgetmaniac? apekah wujud vernakulasi itu? ah, jika ada, akulah contoh terbaik..

Terasa seperti shopaholic..eargh..padahal aku hanya minat pada barang electronics, kasut dan baju dan item penghiasan diri yang lain...kadang-kadang, bila aku rasa fashion sense aku perlu di revamp..

untuk pengetahuan, aku kini sedang dlm process menabung untuk funding rig baru..
aku rasa kaum lelaki tahu apa yang it rig...RIG...
kaum hawa, mesti kamu kehairanan bukan? oil rig? drilling rig?

kenapa rig baru? rig lama sudah,bak orang kata...tukun...walaupun bagi parents aku dan adik2 aku dirumah, rig lama aku bagaikan jet pejuang..;p

aku tak tahu dimana mahu letak ego jantan aku jika semua rerakan upgrade rig mereka sedangkan aku masih lagi blom kenal apa itu dual core..yeah, its a guy thing..;p..its the same with girls and their shoes and what nots, only for us guys, its a once in every 2-3 years kinda thing..

macamana?
nak menabung untuk Eton, menabung untuk rig, menabung untuk masa depan..bnyk btul tabung..

skarang ni aku hanya ada satu tabung..tabung untuk berbini *aku tahu kamu juga ada tabung sebegini*..nampaknya aku kene bukak tabung lagi..

nanti jika salah satu tabung itu sampai ke destinasi kamu, jangan segan2 untuk menyumbang k? ..aku balas dengan senyuman jutawan aku :D

____________________________________________________________________

currently listening to, and addicted to..
Alicia Keys - like you'll never see me again
Estrella-all their music
JT & Madonna - 4 minutes

5 comments:

Put Yaya said...

'kaum hawa, mesti kamu kehairanan bukan? oil rig? drilling rig?..'

oiyoi..perli nampak..

cis..

do like me..put ur wishlist..u might get lucky~~

;8b

mrfusyi said...

i put wishlist..but all expensive2..ngaa..

u all feeling charitable? hahaha

Anonymous said...

charitable :p
pelan2 kayuh la.. nnt jgn bila sumer tabung dah penuh, lupa plak nk buat ape ngan tabung2 tu.. :D
jadi, jgn lupa label tabung2 tu.. nnt x der la tertukar..

menabungla untuk masa depan..
tabungan utk kawen tu mmg penting dowh.. kawen mahal wei skrg.. hahaha :p

mrfusyi said...

*angguk2*
tabung aku lambat aa sket nak penuh..aku sumbat syiling je..hahahaha

seb bek start awal. lol

Mohd Nurul Amin said...

Haih... ako juga nak rig baru... tapi apakan daya... tabung utk kawin lebih utama... takpe2... kerja nnt bleh bli baru terus.. tak pyah apgred2