Wednesday, March 26, 2008

jump jump!!!

argh..bosan

aku inginkan kelainan dalam hidup..

let me out of this friggin box..

pernah kamu tonton channel Discovery Travel and Living?

itu channel kegemaran aku..sekali dengan MTV, Channel [V], dan juga E! (ya, aku up-to-date juga).. tapi itu laen hal..

aku sering kali khayal..bagaimana rasanya agak2 jika aku boleh travel ke seluruh dunia seperti mereka ? panjat gunung..melawat bandar2 dan perkampungan di negara orang..backpacking..

resolution for 2008... to travel...aku ingin..ingin sangat..

alangkah hebat jika aku seperti watak dalam movie Jumper? lompat2 ke sana sini..sape perlukan passport? and legs for that matter...;p



resah juga dua tiga hari...

kenapa?

ah, aku tak dapat nak hasilkan apa2 yang bermutu..

Lucille ditinggalkan di atas katil..isteri no 2 yang kepinggiran sejak kugiranku berada dalam uncertain hiatus..

Eton pula...bergelap..kaca matanya yang baru masih belum sampai..aku sudah mula risau takut ia hilang ditelan..















doesnt make any sense?

haha, abstract is the only way i write these days..aku suka...

oh, kalau2 kamu salah tafsir, aku bukan dilanda Teenage Affluenza


ah, bosan2..baik aku kemaskan bilik..
mari2. ade orang mahu tolong?

No comments: