Saturday, March 22, 2008

Aku di TAG

Apa maknanya bila anda di TAG?..aku sendiri juga tak pasti, tapi aku rasa inilahnye kot...

1. Pilih 5 atau 50 pautan kegemaran.
2. Tag balik 5 orang.
3. Pautan haruslah suci.
4. Maklumkan orang yang ditag.
5. Sebut nama orang yang tag kamu.

well then, here goes..

1. Pilih 5 atau 50 pautan kegemaran.

easy peasy...

1. Pautan blog2 rakan2 ku..pagi2 sebelum mula bekerja, aku akan lawati blog2 rakan, tengok if ade update...so rakan2, tahulah kamu bahawa aku sedia membaca hasil2 nukilan kamu semua..

awww~~ manis bukan?

2. www.engadget.com
Laman wajib aku lawati untuk satisfy my technological cravings..this is where i get my gadget updates..where i know what sort of tech is out in the world...takdelah ketinggalan apabila ditanya
pendapat mengenai Macbook terbaru keluaran Apple, atau apakah itu SSD (kalau kamu bijak tny diri sendiri adakah anda tahu ape itu SSD?)..;p

3. www.photomalaysia.com dan seangkatan
Laman where i get my photography fix..id usually go and see wat people are selling and reviews on stuff....

this is not a phase..no its not...

4. www.thestar.com.my
perlukah aku terangkan untuk apa aku lawat? ....

5. www.deviantart.com
i a m a n a r t e n t h u s i a s t


2.Tag balik 5 orang.
erm, perlukan mereka yang ade blog?

kalau begitu

sang putri
kong
deyna
jazlin
encik pundak


3. Pautan haruslah suci.

aku bukan vulgar seperti seseorang itu...

4. Maklumkan orang yang ditag.

mereka baca blog aku..pandai2lah mereka nanti..;p

bajet pemes...

5. Sebut nama orang yang tag kamu.

cherryness..u got blog meh??

No comments: